Musikal Premiär!

Ikväll är det dags, äntligen har dagen kommit som vi alla har väntat på!  Men trotts detta så känner jag inte den minsta spänning alls =/, men jag hoppas på att den kommer senare idag =)
Igår kväll när vi hade vårt sista genrep känndes det som att allt flöt på ritkigt bra, vi var aningen energilösa och så men annars så gick det rätt bra tycker jag. Fast egentligen så ska genrepet gå dåligt för då kommer premiören bli bra, men det är ju bara teaterskrock. Men sen kan man ju få tro på det om man vill men just nu föredrar jag nog att inte tro på det. För ikväll måste det nämligen gå bra för mamma, mormor, syrran, en moster å lill kusinen ska komma å titta då. Eller ja, lilten och liten egentligen är hon väl 12 eller 14 eller nått så hon är väl gankska stor nu. Men i mina ögon är hon fortfarande den lilla flickan hon alltid har vart i våran släkt :P

Idag är vi också lediga fram till kl 16.00 som vi var igår, fast så fort vi hade ätit klart på Kina igår (Jag och "gänget"-Linnéa +Elin och Johan) så åkte vi upp till skolan och började fixa lite. Fast det tog nog inte mer än en haltimme innan jag la mig nere i luckan på scenen och bara vilade mig. Fast det va inte alls så att jag va lat på nått vis, det fanns nämligen ingenting jag kunde göra just för tillfället så därför tog jag tillfället i akt och njöt av lugnat helt ensam i aulan och vilade upp mig lite inför eftermiddagen och kvällen.
Men idag tänker jag nog inte gå till skolan före kl 15 i alla fall. Och snart ska jag duscha och jag funderar fortfarande om det ska bli nått Pluto för mig kväll. Sen måste jag kolla upp hur det blir med likal till musikalfesten.
Men allt löser sig säkert och blir jättebra för idag är jag på ganska bra humör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0