Söndag

Jag kan lugnt säga att killar är nått av det värsta som finns utanan att överdriva det minsta. Dock betyder inte det att de inte kan vara helt otroligt underbara ibland också, men mest är de bara en plåga i mitt liv just nu. Och inte bara för mig för den delen.
Men jag vill inte vara så negativ som jag var igår. Därför tänkte jag klaga på min huvudvärk idag som jag inte kan fårstå varför jag drabbats av. Och för att dagen inte ska få en chans att bli lite bättre så plågar jag mig själv med att använda mina glasögon idag. Annars har jag alltid linser för de som inte visste det, jag tycker inte ritkgit om glasögon.

Idag känns lite som en deppdag. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ner i sängen igen och få ligga där tills alltid känns bättre. Fast då skulle jag väl få ligga där ända till sommaren och det har jag inte tid med enligt alla andra. Eller det är väl skolan egentligen som allt handlar om. Det är tragiskt att mitt lilla liv enbart består av skolan och jag är knappt ens en medelbetygselev :O
Det är faktiskt ganska skrämmande när man tänker på det. En person som inte orkar engagera sig speciellt mycket mer i skolan än vad som krävs för att bli gondkänd borde ju ha andra intressen men jag är så gott som helt intresselös :O
Ju mer jag tänker på mitt liv destu tragiskare blir det. Men nu måste det bli ändra på detta. Dock vet jag inte riktigt hur det ska gå till men jag ska försöka komma på nått sätt.
Men först ska jag nog försöka få ordning på alla problem jag har till den manliga världen, eller så kanske jag ska skjuta på dom och ta tag i mitt liv först. För de där killproblemen kommer jag nog aldrig hitta nån lösning på.

Now I'm done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0