Arg!...lite iaf

GAAAAH!!!
Jag hatar allt som har med skolan och projektarbetet att göra. Ingenting funkar så som vi vill ha det. Vi måste vara klara om knappt 2 veckor och vi har massa bilder kvar som måste redigeras och vi vill ha med musik men det gr inte pga upphovsrätt och sån jävla skit!
Menmen det är väl bara att ändra planerna lite då och hoppas att det blir bra i alla fall. Eller bra kommer det ju att bli efetr som det är VI som gör  det^^
Men det skulle ju inte skada att få det som man vill ha det, men det går ju faktiskt inte att få allt.

Just nu måste jag säga att jag faktiskt älskar mig själv lite för jag känner mig ganska positiv i dessa tider. Och efter en lång tid med amssa "depretion" ochånges så är det väldigt roligt när man kan se en liten ljusglint i det mesta som amn gör.

Förövrigt sitter jag i muljan i skolan just nu och väntar på att Elin ska bli klar med det hon håller på med bakom ryggen på mig (kul utttryck eftersom hon faktiskt sitter precis bakom ryggen på mig  just i detta  nu :P). Sen hoppas jag på att vi ska hitta på något roligt för annars har jag stannat kvar i skolan såhär länge, närmare bestämt 1 timme efter att vi lutade, helt i onödan. Eller i alla fall nästan helt i onödan, lite kul har vi ju faktiskt haft inna vi satte oss här och tänkte göra lite nytta.

Senare ikväll väntar manus på mig som väldigt gärna vill bli läst. Hoppas att jag orkar igenom i alla fall första scenen ikväll så kan jag ta resten av pjäsen senare i veckan.

 Men förövrigt käns detta som att det kommer blir en sån där medel vecka, inte dålig på nått vis men inte heller bra. Hoppas att jag har fel för jag vill ha en toppen vecka nu^^

Now I'm done 2009-01-26 @ 14:10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0