Glad filur

Idag är gald. Även ifall det inte hände nått kul på svenskan idag och idrotten va inte heller någon jättehitt, fast idag blev man rejält svettig och det är inte alltid man blir det på våra idrittslektioner.
Men idag var jag och Elin nere på Resia och bokade våran "studentresa" =). Dock lite småtrisst att det bara är vi 2 från klassen som ska dit, så vi får haka på teknikarna som också skulle till Aia napa. Eller egentligen var det dom som skulle dit först, och vi kände för att åka utomlands och bestämde oss för att åka med dom. Men det är bara petitesser :P

Men nu var då resan bokad och klar och nu åretstår då bara att, förutom att få mina pengar att räcka till 2 utlandsresor på under en månad, att planera allt som ska packas och fixas inför avresan. Dock är det 5 månader kvar men ändå, man kan aldrig vara ute i för god tid när det gäller att tänka över vad man måste ha med sig. Fast i mitt fall är det nog snarare sånt som man INTE behöver ha med sig. Fast då skulle listan bli väääldigt lång tror jag :S: Jag är nämligen helt värdelös på att packa. Eller egentligen är jag väldigt bra på att packa, i alla fall om man tävlir i hur-får-man-plats-med-så-mycket-som-möjligt-i-en-väska. Jag skulle vinna den tävlingen lätt =P

Och duktig liten flicka som jag är så har jag övat på mitt tal som jag ska ha imorn. Fast egentligen skulle jag haft det idag men jag var inte så duktig så att jag kände att jag klarade av det idag =/. Dåliga mig. Men imorn ska det allt talas och jag hoppas på VG annars blir jag sur, men det skulle vara väldigt trevligt med ett MVG men det får jag väl bara i mina drömmar.

Now I'm done

Kommentarer
Postat av: Elin

Men lilla du, vi hänger inte på teknikarna, vi råkar bara åka till samma ställe som dem ;P

2009-01-21 @ 21:35:14
URL: http://borgstromelin.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha ja just det, det va ju så det var^^

2009-01-21 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0