Kan det vara nått dåligt?

En katastrof?

Gårdagen spenderades med att vara lite trött och slö i skolan efter magsjukan och senare tog jag och Elin ut oss (eller åtmindståne mig) i simmahallen då vi bara orkade simma 750 meter och sitta i bubbelpolen en stund + att jag tappade bort mina skåpsnyklar. Det blev Elin dock inte ett dugg förvånad över men det blev däremot jag, för jag tycker att jag faktiskt har rätt bra koll på vart jag har mina grejer och framförallt koll på mina nyklar, fast uppenbarligen inte i badhuset tydligen....
Resten av kvällen spenderades hos Elin med henne och Krista med att titta på film och äta glass^^

Några funderingar jag har haft ett tag nu är att jag behöver hitta nått att fylla ut min framtid med.
Så idag, eller om det va igår, fick jag höra att det finns UV-ljus på flygtoaletter. Så därför har jag bestämt mig för att jag måste undersöka denna saken. (Jag vet att det låter som en fruktansvärt intressangt och tidskrävande och framför allt viktigt uppdrag).  Så när jag och Elin åker till Aiya napa så ska vi undersöka detta, och ska därför bli knarkare. För vad jag fick höra/läsa så var det just därför som det fanns UV-ljus på flygtoaletterna, bara för att knarkarna inte skulle hitta sina ådror eller nått. Så nu måste jag och Elin bli knarkare också.
Visst låter det spännande? =P

Men tyvärr är det ju ganska lång tid kvar innan vi ska dit, närmare bestämt lite drygt 4 månader. Så under tiden som jag väntar på att den tiden ska flyga förbi måste jag komma på något annat att undersöka, tillexempel hur svårt det är att hitta jobb =P
För ett jobb skulle ju inte vara helt fel. Framförallt inte nu när jag ska göra alla mina små resor. Fast dock jag tror tyvärr att jag de närmaste 4-5 veckorna ska undersöka om vi verkligen kommer klara av musikalen :S
För just nu verkar detta vara ett fruktansvärt intresangt projekt som jag måste titta lite närmara på, aldra minst om jag vill ha ett bra betyg i den kursen. För vi ligger verkligen lååångt efetr tidsplanen coh det är inte bra, inte nånstans. Så det måste fixas till och tyvärr tror jag att det efterlängtade sportlovet måste tillägnas att bygga dekor och fixa rekvesita =/ känns väl sådär lagom kul. Men tyvärr så blir det väl så ibland.
(Jag tror att "tyvärr" är mitt nya ord).

Now I'm done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0