Arbete och mer arbete

Borde verkligen börja skriva på essän som skulle vart klar i onsdags och jag borde också skriva klart rapporten till alternativ medicinen som jag ska ha redovisning om på måndag som jag egentligen skulle haft för en vecka sen...Låter lite väl illa för att vara mig men nu är vi ju inne på de absolut sista veckorna i skolan och då känns de sista arbetena så fruktansvärt onödiga på nått sätt.

Men det får vänta ett tag till, först måste jag bli klar med min packning till Frankrike. Det är ju trotts allt bara två dagar kvar tills vi drar iväg med bussarna:S Så denna dagen tillägnar jag min stora tvätthög som jag har plockat ihop för att få tag i nått rent att ta med mig.
Och jag måste komma på ett sätt att ta mig in till stan ikväll för jag blir så ledsen om jag inte får festaloss lite innan Frankrike. Jag har nämligen av svag känsla för att det inte komer bli så mycket röjj där som vi hoppas på. Men man vet aldrig och man ska inte dra några förhastade slutsatser. Förra året blev det ju nått som amn skulle kunna likna vid fest... Eller i alla fall om man kan säga att det är fest när mina fyra rumskompisar dricker vin och bli lite lulliga och en lärare kommer in och lär oss en asrolig vin-visa. Men efetrsom jag inte dricker vin och vi inte hade nått att blanda spriten med så drag jag iväg till rumsgranarna nykter som jag var^^
Tyvärr är Frankrike vinetsland och olyckligt nog dricker inte jag så mycket vin:( Men det blir nog bra, de måste ju sälja sprit någonstans tycker man.

Now I'm done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0