Lite kväll...

Sitter här i min ensamhet och känner mig förförsta gången på ganska länge inte alls ensam eller uttråkad trotts att ingen vill prata med mig på msn eller är social på annat sätt. Ganska mysigt faktiskt :)
Sitter och lyssna på en asskön låt - Whiskey Lullaby. Dock vet jag knappt vad den handlar om, hehe känns så typiskt mig på nått sätt :P
Sitter och funderar på om höjdpunkten i sommar ska bli Emmabodafestivalen eller om det får bli nått spontant som eventuellt inte blir av...Och med de två alternativen i min hand kan jag ju bara säga att Emmaboda känns jävligt tungt. Men frågan är då bara hur vi ska ta oss dit och vilka "vi" blir. Sen är frågan om man ska åka buss eller om man orkar åka bil och vem som ska köra och bla, bla, bla. Tankarna är många och natten är kort. Fast nätterna är inte till för att tänka på sånna här saker för de måste diskuteras och det är väldigt svårt att diskutera nått med andra när man är helt själv, fast det är gansja svårt att diskutera själv också får jag nog säga. Kan vara svårt att få in fler åsikter ibland, dock tycker jag att jag är ganska dunktig på att diskutera med mig själv vill jag påstå^^

Egentligen borde jag ha ägnat denna kvällen åt att läsa klart Främlingen och skriva klart essän om den till svenskan och skriva klart min rapport till Aaternativ medicinen. Meeen, att göra det som jag borde göra är inte ritkigt mig grej. (Världens sämsta ursäkt som jag kör med jämt för er som inte visste det). Men jag har fixar fram en låt som jag ska ha till min körtenta som ska avverkas imorgon. Hoppas att det går bra *håller tummarna*

Just nu är det många tankar som snurrar i huvudet kring balen och studenten och allra minst Frankrike som står närmast på listan på saker att avverka. Jag undrar hur det kommer gå där:O hoppas att de vill prata lite engelska med oss för annars är jag dödens. Fast å andra sidan är min engelska kass så jag är la dödens i alla fall. Aja jag får la använda mitt otroliga kroppsspråk istälelt ;) Det ska ju i alla fall vara likt världen över (förutom den lilla detaljen dårå att olika länder har olika syn på kvinnligt och manligt och frigörelse och grejer).

Men eftersom jag ändå inte llyckas göra något vettigt just nu tänkte jag gå och lägga mig i tid för en gångs skull eftersom de senaste veckorna har det blitt ganska sent.
Puss på er alla

Now I'm done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0