Everyone need someone to takl to

Igår var det party party, samanslagen 18- och 20årsfest närmasre bestämt i UIF-stugan för Terese och Krista. Väldigt trevligt och det var nog första festen på länge som jag fick vara glad hela kvällen utan att behöva bry mig om nått om hur nån mådde spykiskt, och det var väldigt skönt. Så fort det döck upp en tanke som inte var en bra tanke lyckades jag utan några problem bara skaka av mig den.
Vältigt mycket härligt folk var det också och sånt tycker vi om :D så verkligen thumbs up för det här (Y). Dock kunde det ju vart lite mera dans, men eftresom jag bara sprang runt så missade jag alla de roliga stunderna när det var mycket folk på dansgolvet så jag får väl skylla mig själv lite gran. Men bra kväll var det i alla fall :)

Dock fick jag för mig av nån anledning att jag skulle skicka massa sms och ringa runt till folk så jag känner att det var kanske inte det bästa jag gjort för nu måste jag fylla på mobilen igen :( och av nån konstig anledning fick den fnatt några gånger under kvällen och hängde sig och visade lite konstiga symboler och gjorde inte riktigt så som jag ville.

Men allting har ju tyvärr ett slut och denna kvällen tyckta vi att festen tog slut lite väl tidigt, klockan var nog bara tolv elelr ett när vi började så sakta vandra vår lilla väg hem mot Sannas lägenhet där vi skulle sova (bara hon och jag för en gångs skull). Vi hade följe med Emelie och några en bit och när de hade lämnat oss så gick vi förbi en sån där trekantig sak med reklam på. Och då fick vi den extremt roliga ideen att vi skulle ta ner var sin reklamplansch (det var GBgubben och glass på så vi var ju så illa tvugna liksom). Och när vi stog där och trog och rev och hade oss och tillslut hade dragit loss två stycken och skulle bära iväg de stora rullarna så kom en securitasbil och körde förbi oss :O
Vi blev ju då lite rädda så vi bara släppte rullarna och började gå vår väg där ifrån, men den körde bara förbi oss så vi tog upp rullarna igen. Sen lite senare kom den igen och då fortsatte vi bara gå med var sig rulle stor som en enorm matta under armen men den sket i oss än en gång :P

Väl framme hos Sanna började vi flörta lite med en granne till henne, som vi trodde hade efterfest så vi bjöd in oss själva dit. Så efter att vi dumpat reklamgrejerna hos Sanna trippade vi över till honom men väl där visade sig att det bara var två pers där och de spelade mest dålig musik. Så vi slog oss ner i hans soffa och tog mer eller mindre över datorn och spelade vår musik istället :P
Det var rätt kul men det berodde nog mest på att vi var trött och inte ritkigt orkade fatta va vi sa, ibland fanns det inte nått riktigt sammanhang i det vi sa. Eller framför allt i det jag sa...fast jag skrattade ju mest dock :P Fast det var inte så kul egentligen. Men jag antar att det är så det är att vara socialt missanpassad, när man inte kan prata så skrattar man istället. Dock blev inte vår visstelse där så lång varig tror jag, vi gick väl hem efter en timme eller nått.

Sen hände nått av det bästa på hela kvällen. Äntligen fick jag lätta på mitt hjärta och klaga och prata och kasta ut funderigar i luften utan att nån dömde mig. När vi skulle sova hade Sanna och jag ett ritkigt tjejsnack om verkligen ALLT. Det var så skönt att äntligen kunna få säga saker som jag verkligen inte akn förstå och få reflekterna med nån annan varför man gör saker som man egentligen inte är säker på varför man gör dem. Dock blev jag tyvärr inte myclet klokare denna kvällen men det var ändå skönt att få dela ovisheten med nån annan.

Now I'm done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0