Framtiden...

Jag är verkligen helt värdelös på att blogga....Men jag gör åter igen ett försök, av nån anledning.
Just nu snurrar tankarna kting vad jag ska ta mig till om en månad när Frankrikeresan är över balen är gådd och studenten är ett minne för livet och jag kommer hem från resan till Cypern med Elin och teknikarna... Vad ska jag ta mig till då undrar jag. Inte fått något sommarjobb och än så länge har jag inget i höst och inga skolor har det blitt av att bry sig om att söka till heller. Hur ska en människa som jag orka klara av det riktiga livet utanför skolans väggar av trygghet?
Skolan har ju trotts allt var en enormt stor del av mitt liv i typ 12 år! :O
Det är nästan läskigt när man tänker på det, och ändå funderar jag på att plugga ännu mer?! Det är väl den sjukaste av nått med tanke på hur fruktansvärt dålig jag är på att ta ansvar och arbeta själv och speciellt med tanke på hur skoltrött jag är. Men det är som jag säger: människan är en konstig varelse.

Men precisi som förra sommaren så hoppas jag verkligen på att denna kommer bli något minnesvärt och att även ifall jag inte har så mycket pengar kommer kunna göra massa kul saker. Och jag hoppas extremt mycket på att alla kompisar inte ska jobba ihjäl sig hela sommaren så att jag kan få fördriva lite tid med dom.
Måste börja planera lite saker nu känner jag annars är jag rädd att det aldrig kommer att bli av :O

Now I'm done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0